Ödeme Kanalları

***  FATURA ÖDEMELERİ HAKKINDA  ***
Bankalar dan yapacağınız fatura ödemelerinde, Abone No ile işlem yapılmamakta olup, faturanızın alt kısmında yer almakta olan FATURA ÖDEME KODU ile işlem yapmanız gerekmektedir.
İnternet bankacılığı anlaşmamız olan bankalardan, Fatura Tutarınızı görüntüleyerek ödeme yapabilirsiniz.
Telefon bankacılığı anlaşmamız olan bankaların, Çağrı Merkezine ulaşarak fatura ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. 
Tüketiciler, kredi kartı ile ilgili güncel ödeme koşulları ve detayları hakkında bilgi almak için, alt kısımda belirtilmiş olan telefondan Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir ve işlemlerini gerçekleştirebilirler.
* Detaylı bilgi için, Müşteri Hizmetlerimizle irtibata geçebilirsiniz. Tel: 0850 840 1032  E-Mail: destek@elektraenerji.com *
Banka İnternet Bankacılığı Telefon Bankacılığı EFT / Havale ATM DBS OTS Kredi Kartı İle İnt. Bank. Kredi Kartı İle OTS GİŞE
AKBANK
GARANTİ BANKASI
HALK BANKASI
İŞ BANKASI
KUVEYT TÜRK
QNB FİNANSBANK
ŞEKERBANK
TEB
TÜRKİYE FİNANS
VAKIFBANK
YAPI KREDİ BANKASI
ZİRAAT BANKASI
 
EFT / HAVALE için IBAN Bilgileri
AKBANK TR22 0004 6004 2088 8000 1286 09
GARANTİ BANKASI TR56 0006 2001 6750 0006 2923 61
İŞ BANKASI TR21 0006 4000 0011 1540 5892 30
QNB FİNANSBANK TR40 0011 1000 0000 0031 6995 82
YAPI KREDİ BANKASI TR45 0006 7010 0000 0087 7590 68
HESAP ADI: ELEKTRA ENERJİ TOPTAN SATIŞ VE İTH. İHR. A.Ş.
Fatura Ödemelerinizin, son ödeme tarihine kadar yapılması hususuna dikkat etmenizi rica ederiz.
Ödemelerde gecikme yaşanmaması için,  DBS (Doğrudan Borçlandırma Sistemi) veya OTS (Otomatik Tahsilat Sistemine) dahil olabilir, OTS ve DBS Anlaşmalı bankalarımızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. DBS Tanımlaması yaptırmanız halinde, hesabınızda para olmasa dahi, faturalarınız son ödeme tarihinde ve limitiniz dahilinde, kredili hesabınızdan otomatik olarak tahsil edilebilmektedir. 
***  GENEL BİLGİLENDİRME  ***
Dağıtım Şirketleri, sayacınızı okuma, sayacınızla ve sistemle ilgili teknik / fiziki sorunlarınızı çözmekle yükümlüdür. Dağıtım Şirketleri, sayaç endeks değerlerinizi okuyarak merkezi bir sisteme bildirmektedir, ve Tedarik şirketi olarak, bu değerleri ve sözleşmenizdeki indirim oranı/fiyat ve anlaşma koşullarını baz alarak faturalandırma işlemi yapmaktayız. Teknik sorunlarınızla ilgili Dağıtım Şirketi nizden, diğer sorunlarınızla ilgili şirketimizden destek alabilirsiniz.
Elektra Enerji ile çalışmanızdan dolayı, kullandığınız elektriğin kalitesinde ve sürekliliğinde hiçbir değişiklik olmaz. Dağıtım Şirketi, hizmetlerini, tüm firmalara eşit mesafede, aynı kapsamda ve kalitede sürdürmekle yükümlüdür. Abonelerimizin yaşadığı sorunlar, tarafımızca da kontrol edilmekte olup, Dağıtım Şirketi ile bizler de iletişime geçerek sizleri yönlendirmekte, daha hızlı ve kolay çözüm sağlamaktayız. 
BTV, Dağıtım, YEK ödemeleri, Tedarikçi Firma’da kalan bedeller olmayıp, Elektra Enerji olarak, sadece bu bedellerin tahsilatlarına aracılık etmekte olduğumuzu belirtiriz. İlgili bedeller, kanunlar ve mevzuatlar çerçevesinde, Belediyeler, Dağıtım Şirketleri ve Enerji Piyasaları İşletme A.Ş. nin banka hesaplarına, beyanname ve fatura karşılığında, kurumların belirlediği tarihlerde aktarılmaktadır.
Faturaya yapılan itirazlar ödemeyi durdurmaz !!! Hatalı işlemin tespiti ve çözümlenmesi halinde, sonraki faturalarınızdan mahsuplaşma yapılır. 
Reaktif Bedeli, mevzuatta belirlenmiş olan Endüktif/Kapasitif tüketim sınırlarının aşılmasından kaynaklı olarak oluşmaktadır. Reaktif Bedele maruz kalmamak için, Kompanzasyon sisteminizi düzenli aralıklarla kontrol ettirmenizi öneririz.
Herhangi bir sebeple elektriğiniz kesilmiş ise; elektriğinizi kendi imkanlarınızla kesinlikle açtırmayınız. Açma kapama işlemlerini  Dağıtım Şirketi yapmaktadır. Aksi halde, Dağıtım Şirketleri, kaçak elektrik enerjisi kullanımına ilişkin hükümleri uygulama hakkına sahiptir.
Sayacın bulunduğu yerden taşınmanız veya işyerinizi kapatmanız halinde; Elektra Enerji'yi bilgilendirmeniz ve Dağıtım Şirketi'ndeki aboneliğinizi kapatmanız gerekmektedir. Aboneliğin kapatılmaması halinde, sonraki dönemlerde ortaya çıkabilecek faturalardan ve ödemelerden hukuken sorumlu olacağınızı hatırlatırız.
Portföyümüzden çıkış yapmanız halinde; En kısa sürede, tercih edeceğiniz herhangi bir Elektrik Perakende Satış Şirketi ile anlaşma imzalamanız gerekmektedir. Anlaşma sağlamayan abonelere, Dağıtım Şirketi tarafından Kaçak Kullanım Faturası düzenlenebilmektedir.
Mevcut anlaşmanızı, güncel tarife ve piyasa koşullarına göre yenilemek için, alt kısımda belirtilmiş olan telefon numarasından veya mail üzerinden Müşteri Hizmetlerimize ulaşmanızı rica ederiz. Taahhüt süreleriniz içerisinde de, tarafımızdan güncelleme talep ederek değerlendirme yapılmasını isteyebilir ve yeni sözleşme yaparak taahhütlerinizi yenileyebilirsiniz.
* Detaylı bilgi için, Müşteri Hizmetlerimizle irtibata geçebilirsiniz. Tel: 0850 840 1032  E-Mail: destek@elektraenerji.com *